Tuesday, February 3, 2009

Malam BBQ di Rumah Mirda

Kalau ingat aku pernah bercerita Mirda pindah ke rumah baru, kali ini Mirda menjemput kawan-kawannya ke majlis BBQ sempena rumah baru. Majlis diadakan pada hari Sabtu. Gotong-royong bermula dari Jumaat malam lagi kerana masing-masing bekerja pada hari Sabtu.

Banyak makanan yang dihidang, dan semua di buat sendiri. Lihat sajalah gambar-gambar tersebut… dedikasi yang diberikan mengalahkan tahap bibik.. memang patut dipuji. Ini termasuklah aku, tapi biasalah... aku dah kahwin, promotion kena kurangkankan sikit. Hehehe. AJK-AJK Dapur yang masih bujang tersebut telah memulakan operasi memasak sehabis sahaja waktu bekerja… dan siap berkemas pada jam 12 tengah malam. Nampak, pakej lengkap.. bukan buat kerja main tinggal je lepastu.

Hidangan-hidangan memang mewah.. dari ayam ke kambing panggang, udang, sosej, kentang, meehun, buah-buahan, puding dan sebagainya.

Gambar-gambarni tak menyeluruh.. aku sedikit malu nak keluar rumah nak ambil gambar tetamu yang datang. Jadi kebanyakkannya aku ambil dari port aku duduk.. biasalah.. kat tangga, depan tv, pergh.. memang strategik. Sambil lepak-lepak, berborak-borak kami menjamu selera dengan santai.  

  

 

 

 

 

 

 

4 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

aduhh...haku pong tak sabor nak ader rumah sendiri...hihihik..insyaAllah..aku igt nak buat bakar-bakar rumah erkk..bakar-bakar ayam gak kat umah tu nanti..eeee..meriahnye majlis kowang..beshlaa...!

Monkey D Luffy said...

ajk2 bujang? sayang aku dah berkenan dgn org lain... hahaha

Erin Rashid said...

mak buyung ni bila nk bersalin uji?
bolat je perot mcm baby boy la
kem salam mirda k

~ujicham~ said...

galuh.. jgn lupa panggil aku. aku suka betol acara mkn2 ni. hehehe.

kapten.. fuiyyo.. sape wei.. hehehe. nak tau gak sape la gadis yang bakal bermadu tu.

hai erin, baru tujuh bulan, insyaAllah hujung bulan 3mirda bersalin..

Cinta Aku

Daisypath Anniversary Years Ticker