Thursday, October 27, 2011

Stiker

Sebelum raya haritu, aku ada beli stiker untuk tampal kat dinding rumah... 3 gambar 10 ringgit, kakak aku yg tolong jualkan... actually aku ni bukan kreatif sangat, tp bila nampak dapur kakak aku bertampal gambar buah2an & sayur2an.. aku rasa cam menarik plak. teringin plak nk wat dekorasi kat umah sendiri... FYI, rumah aku punya decoration sgt statik... bunga pun sejambang.. itupun dah sorok sbb kucing2 aku asik buat main... karang pecah bagai... malas aku nk kemas.




Sebagai alternatif, aku rasa aku boleh cuba stiker plak.... kucing aku mesti tak kacau punya... tp biasalah kucing.. curious sgt... tgklah gambar ni... tak tau lah apa yg ada dlm fikiran diorg...



Kalau tak silap aku, ada 2 lagi design yg belum bertampal... nanti kalau dah siap aku tunjuk kat sini ek... tp bilalah agaknya tu ye???

Cinta Aku

Daisypath Anniversary Years Ticker