Tuesday, February 24, 2009

Festival Layang-layang

Tahun ke 2 aku menikmati Festival Layang-layang. Panjang jodoh aku dengan Pasir Gudang rupanya :)

p/s: Sepetang bersama Kak Hurul. Aktiviti bini-bini nih.

13 comments:

suezensuzanna said...

wah...layang2....ader dengar festive nih kt tv..:)(slalu main layang2 kt kota metrplitan je..huhu)

CikYana(",) said...

teringin nk pegi pesta layang2..
tp xpnh kesampaian..
cedey nye..xde sape nk bwk

Monkey D Luffy said...

aku jodoh kat sini tak habis2 lagik walaupun aku nak 'bini baru'... hahaha

hanis said...

sesak napas... ramai sesgt manusia.

Galuh Cendra Kirana said...

erk...ko kasik ajar hanis gi tiup layang-layang kat taman tu Uji...kasik pernapasan dier lancar siket..! Tahniah Uji! ko bejaye berpijak di Pasir Gudang utk festival ni lagik. Peace! hehe

M.K is Tun Mamat said...

bila ko nak melihat layang2 kat kl plak... hehee jgn kata layang.. org terbang.. ahaha

Mogen Ali Rico said...

uji..bile nk pindah kl?
(kalo boleh kasik font besar sikit komen nie sampai hanis baca)

~ujicham~ said...

suzen.. erk, saya pernah main layang2 dlm rumah ;)

cik yana.. boleh pergi sendiri. lg pun, sepupu kan ada kat sini.

ewah ewah kapten.. ko nk bukak branch serata malaysia ek?

hanis, tiup layang2 tu. sampai terbang tauuuuu. barulah lancar pernapasan tu.

hee galuh.. kita tunggu tahun depan pulak.. di mana tuhan meletakkan aku.

mamat.. aku pernah saksikan air glider di KLCC.

erk mogen.. tak baik tau wat hanis camtu. cian dak tu nanti takde kawan.

hurul said...

ji... kena mark jugak yang pergi kali ke dua tu dengan i yek.. hehe..

~ujicham~ said...

kak hurul; noted.

Erin Rashid said...

parents erin yg tak pernah lgsg terlibat dln festival ni
leh plak take part kt melaka baru2 nih
nmpk sgt diorg boring anak2 xder
huhuhu

~ujicham~ said...

erin, tak pe lah. tak lama lagi erin pulang ke sisi mereka :)

CikYana(",) said...

ala bunga tahi ayam bau bucuk r..hikhik..tp lau nk kasi gk..cik yana trima jela..

Cinta Aku

Daisypath Anniversary Years Ticker