Friday, February 6, 2009

Cuti-cuti Malaysia


Wei, keja ke tu? Rerajin la ek. Hehehe. Ni aku post gambar, kasi jeles sikit. Aku on trip gi KK. Nak kirim pape? Kirim salam je lah ye. Hehe.

10 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

Uji, aku kirimkan rindu buat ko jela..

Erin Rashid said...

uitt..honeymoon sokmo tol laaa!! kirim ikan masin beb!
atakpon pearl
hhhehehe..

sparkystar said...

cissss...honeymoon,alba sape nak wat weiii...arghhh,tnsion...kihkih

Monkey D Luffy said...

kirim salam sama awek kk

~ujicham~ said...

galuh.. Iya (sambil muah muah)

Erin, gambarnya saja boleh la :p

Ele, sparky, pura2 depress lak. Alba tu, holiday xholiday, akula yg buat.

Kapten, gadis2 kk mmg comel2 la.. I like.

Mogen Ali Rico said...

kamek mau kirim buah salak satu kilok dengan ikan terubuk masin 3 ekor..

jangak lupaq belikan teh kundasang..carik jugak sayur2 yang boleh dibawak balik..cili merah yang kecik2 tu pon jgn lupa belikan..

apak lagik kamekk mahu kirim..sungguh bayak..kamek sudah pening..kamek terus tido..tata

~ujicham~ said...

wei mogen, ko nak bukak pasar ape? kiriman ditolak. hehehe.

~skrg aku sudah selamat kembali bekerja~

CikYana(",) said...

mne de simpan gmbr dia..tgk2 kt myspace jer:)hikhik

fiezabaiduri said...

macam iras-iras pulak muka kamu berdua ni.

org kata kalau muka suami isteri de iras², jodoh panjang, bahagia tau. mudahmudahan...

~ujicham~ said...

bai.. ameen.

Cinta Aku

Daisypath Anniversary Years Ticker