Monday, October 14, 2013

Kuih Raya Buat Sendiri - versi propa.

Cornflakes Madu

Tart.. design baru... design org nak cepat siap namanya.
Amacam? 2 jenis saya buat sendiri.. Cornflakes Madu dan Tart... Kuih tart memang kuih kegemaran saya, tapi sbb rasanya tak meet expectation, saya tak nak share resepi lagi. haah.. mesti semua orang tgh sibuk masak-masak... sebab esok kan hari raya aidil adha... rajin plak saya ni membuat entri. Saya nak ucapkan selamat hari raya aidil adha.. berkorban apa saja kalau untuk agama, tp utk org lain, diri sendiri.. boleh fikir banyak kali, ikut iman. apa yang terbaik..

oh ya.. nape versi propa.. sebab kuih ni saya buat time hari raya aidilfitri haritu, tp baru nak post skrg.. mmg melampau. propa jek lebih. itulah alkisahnya. he he he.

No comments:

Cinta Aku

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Next Aniversary Ticker