Thursday, February 16, 2012

Cili Pauh (Nama lama Mango & Chili Thai Restaurant) - Perlu Cuba




Saya jarang mempromote tempat makan yang berkenan di hati... nape ek? mungkin sebab saya jarang ambil gambar makan kot.. hehe...

Tapi kali ni saya nk promote Cili Pauh (Nama lama Mango & Chili Thai Restaurant) yang ada umph masakannya... Yang penting sebab ada gambar.. kih kih. Sebenarnya kawan2 kat ofis baru yang bawa saya keluar lunch ke sini.. saya pula jenis yang takut nak mencuba makan kat tempat baru, bukan apa... takut tak sedap.. (tak sedap pun nk takut ek)

Saya selalu ambil grilled chicken set + tom yam kung... nyum nyum... next time nak cuba menu lain plak... bukan ape dah 3 kali pergi, amik menu yang sama.. seperti biasa takut nk cuba yang baru.

Kalau ada sesiapa nak cuba, restaurant ini ada 3 cawangan:

1) KLCC
2) Wangsa Walk Mall
3) Giant Kinrara - ini tempat saya makan (paling sedap)


Selamat Mencuba...

p/s: sambil menulis dah terliur

2 comments:

Suliana said...

Lor.. Mana gmbr mknnya. Hihi

Baiduri Lynna said...

pas ni kak suzi upload & amik gambar makanan pulak yer...hehehehe

best kan...sy pun rase terliur jugak nak makan 'mende' tu..hehehehe

Cinta Aku

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Next Aniversary Ticker