Wednesday, June 17, 2020

Happy Birthday Uji

Hadiah dari K. Fairoz & Mira.. Thanks :)

My hubby - Complimentary BF @ Gold Coast
Complimentary Theme Water Park Ticket @ Gold Coast

Bilik air dengan jacuzi @ Gold Coast
Bilik tidur luas @ Gold Coast
Pantai Peranginan Morib - Cantik Pantainya tapi bukan untuk mandi manda.
Khuzair dan isterinya Nabila.. Selamat Pengantin Baru
Nasi Arab
Nasi Arab
Nasi Arab
Alhamdulillah, panjang umur murah rezeki, merasalah saya berusia 30 tahun. Seperti biasa setiap tahun, saya tak kan lupa dengan hari jadi saya walaupun sesebuk mana. Hehehe. Kalau hari kerja, saya dah apply cuti dah untuk saje-saje merehatkan diri. Tapi tahun ni kebetulan 17 March jatuh pada hari Sabtu, jadi tak perlulah.
Ramai kawan-kawan yang wish. Bukan itu saje, ada yang kasi hadiah walaupun baru je kenal sayani. Terima kasih Kak Fairoz dan Mira. Malam sebelumnya iaitu 16 March, Alang (abang) saya belanja makan nasi arab di Klang.
17 March, saya sempat pergi kenduri Khuzair, officemate yang kahwin. Kemudian terus ke Morib untuk bercuti semalaman. Kami tinggal di Gold Coast Morib yang sangat happening sebab ada taman tema air yang dipenuhi kanak-kanak pada waktu cuti sekolah. Complimentary ticket untuk sesiapa yang tinggal disitu. Kalau tak, bayaran RM25 untuk dewasa dan RM15 untuk kanak-kanak.



No comments:

Cinta Aku

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Next Aniversary Ticker