Monday, June 13, 2016

Hamper Raya 2016 (Murah dan best!!!)

Assalamualaikum kawan-kawan blogger

Selamat berpuasa..... selamat beramal ibadat :)

Hey, nak tau tak? Sekarang saya buat bisnes kecil-kecilan... baru je start... to be exact, bulan puasa nilah.

Kalau anda pening-pening tak tau nak beri buah tangan apa untuk family, apa kata anda cuba hamper saya. Hamper saya menggunakan 100% barangan Beryl's. Sesiapa yang dah pernah rasa, mesti tau kesedapannya. Kalau ada sesiapa yang pernah menerima hamper raya sebelumni, mesti kadang-kadang hampa kan sebab barangnya kadang-kadang pelik dan rasanya pun biasa-biasa saje.

Betul!!! insyaAllah, dijamin sedap 100%. Sebab tu saya pilih Beryl's sedangkan ada banyak lagi brand kat pasaran kan. Sebab saya pun nak pastikan yang bakal pelanggan-pelanggan saya berpuas hati dan tersenyum.

 



So tak payah pening-pening kepala fikir, kuih sebalang pun RM28.. baru sejenis, nak bawa pulang ke  kampung, ke rumah mentua, simpan stock kat rumah sendiri lagi... berapa tu budget nak sediakan?? Hai... phening... phening mokcik.

Kalau ada budget berlebihan memang tak salah nak beli kuih raya berbalang-balang, saya pun galakkan juga sebab saya pun ada feberet kuih raya (kuih tart), cuma kalau untuk orang yang mempunyai budget-budget tertentu... apa kata gantikan dengan hamper. Dapat biskut sket, coklat sket.... dan dpt juga bakul yang dah siap dekorasi tuh. Boleh lah si penerima nk letak stationary ke, alatan shower ke... apa-apa saje. Yang penting, hamper ini akan menjadi tanda ingatan tulus ikhlas dari anda di hari lebaran. So.. macam mana? Anda tak rasa ke yang idea hamper ni sedikit berlainan... moden dan exclusive.... dan sweeeeeeet :). Dekorasi tu saya buat sendiri tawwww!!! Memang takde kat pasaran lagi design macam ni.

Untuk pekerja kat Sales Department yang pening kepala, mana nk handle sales lah, nk kasi hamper kat client lg, hamper saya juga sesuai untuk corporate gifts. Harga memang sangat-sangat economic, kalau menggunakan khidmat gift shop company , agak-agak dapat tak harga yang sama untuk brand yang sama saya tawarkan? Saya boleh offer harga yang murah sebab banyak overhead cost yang saya dah potong demi nak menawarkan barang terbaik dengan harga yang paling competitive. So... pi mai pi mai tang tu, company anda juga yang untung... insyaAllah.

Kalau nak beli dan berminat nak tengok-tengok, sila lawati blog online shop saya:




Jangan malu dan segan-segan untuk bertanya.... Saya sedia untuk membantu anda. Kalau nak response yang cepat dan pantas insyaAllah, emel ke ujicharm.sg@gmail.com

Bolehlah share dengan kawan-kawan yang lain entry saya ni.. saya percaya ada yang buntu xtau nak beli apa untuk Raya 2016 ni :)

Sekian... terima kasih kerana sudi membaca.

1 comment:

Unknown said...

Masih boleh order ke? Delivery charges berapa rm?

Cinta Aku

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Next Aniversary Ticker