Saturday, August 23, 2008

Mengapa?

Kalau ditanya mengapa aku tetiba ada blog kat sini?
1) terpengaruh ngan member2 aku yg asik memblog je skrg
2) saje nk buat cawangan blog sediaada kat friendster

Mengapa nak bukak cawangan plak?
1) besalah, kalau dah maju.. kena lah bukak cawangan
2) kat sini cam best sikit

Mengapa Syok Sendiri II?
1) "Syok Sendiri II" sebab yg pertama kat friendster
2) Khas utk aku rasa syok terhadap2 apa2 jua nukilan yg aku hasilkan sendiri.. tp sesapa yg nak tumpang syok pun dialu2kan.

7 comments:

hanis said...

tak kisah lah.... yang penting aku sukeeeeeeee.... menerima kehadiran ko dalam blog world.... jom komen... jangan tak komen... hahahaha

~ujicham~ said...

ye ye silakan.. mari mari mari!!!

Tun Mamat said...

hehehe... tambah lg sorang yang dikuatiri xde kije ni.. ahahahahahah welcome aboard...

~ujicham~ said...

jgn dikuatiri tun mamat.. ni dah mmg konpem.. hahaha

sparkystar said...

gempak mber wa nie.dah ade blog sndiri seh.mantap!!!chayok..chayokk..welcome to blog.

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

wah..wah..
dh ada blogspot sdri
hope to hear good news from u more..
jgn lupe tgk blogspot erin gak k
http://zieryn.blogspot.com/

~ujicham~ said...

hai erin.. wah wah.. jumpa lg kita disini ek. ok ok, nanti kita visit ur page :)

Cinta Aku

Daisypath Anniversary Years Ticker